В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (трикутник критичного мислення)

14.11.2025

В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (трикутник критичного мислення), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.

Метою ініціативи є навчання родин усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички.

У центрі кампанії – простий, але ефективний інструмент «трикутник критичного мислення», який допомагає аналізувати новини з трьох аспектів:

  • чи є джерело надійним;
  • чи новина справді важлива для вас;
  • чи не містить вона емоційних маніпуляцій.

Ініціатива Tryangle пропонує короткі практичні поради, які можна легко застосовувати в повсякденному житті, навіть за браку часу на проходження повноцінного навчання.

Кампанія вже охопила понад 1,7 млн українців.

З детальнішою інформацією про Tryangle можна ознайомитися на сайті: https://www.tryangle.online/

Поділитися: